Content
2014, Volume 1, Issue 2
- 4-25 A harmony search algoritmus alkalmazása BOM make-or-buy szempontú optimalizálásához
by Bányai Tamás - 26-42 A szolgáltatásminőség értelmezésének különbségei - percepcióvezérelt szolgáltatások minőségmodellje kialakításának első lépései
by Réthi Gábor & Kása Richárd & Molnár László - 43-60 Percepció, folyamat és entrópia, azaz szolgáltatási folyamatok BPA elmélete
by Gubán Ákos - 61-74 A szolgáltatási fluidumáramlás matematikai modellezése
by Gubán Miklós & Hua Nam Son - 75-87 A bevásárlókosár modelljének alkalmazása a fluidumcsomópontok osztályozására
by Hua Nam Son & Gubán Miklós - 88-101 A nemzetközi munkaerő-migráció elmélete
by Honvári János - 101-106 Irracionalitás kezdőknek: Élménybeszámoló Dan Ariely "A Beginner's Guide to Irrational Behavior" cimű online kurzusáról
by Király Gábor
2014, Volume 1, Issue 1
- 1-78 The Participation of Budapest Business School Research Centre at the European Scientific Institute Conference in Tirana
by Veres Zoltán - 7-22 Valoración de activos numismáticos de oro : caso de la moneda histórica
by Prado-Román Camilo & Navarro-Heras Emilio & Blanco-González Alicia & Martín Francisco Díez - 36-56 Orientación al mercado y rasgos de la alta dirección : una aproximación en el marco del sector industrial
by Vázquez Manuela Vega & Camacho María Ángeles Revilla & Silva Francisco José Cossío - 57-67 La lealtad del consumidor en términos de calidad y satisfacción : análisis empírico en el sector de la banca online
by Miguens María Jesús López & Vázquez Encarnación González & Dueñas Pilar Muñoz - 68-77 Algorítmos de optimización del rendimiento de los fichajes deportivos
by Lafuente Jaime Gil & Pérez-Bustamante Yábar Diana C. & Medrano García María Luisa